$ads={1}
Recrutăm în numele clientului nostru Amazon, candidați dornici de a contribui la buna funcționare și desfășurare a serviciilor de relații clienți. De a furniza în timp util servicii exacte și profesionale.
Consilierii vor comunica cu clienții Amazon prin telefon, e-mail și chat. Aceștia vor utiliza o varietate de instrumente software pentru a putea accesa conturile clienților, pentru a studia și revizui politicile și pentru a comunica soluții eficiente într-un mediu agreabil și într-un ritm alert.
Candidatul ideal va avea următoarele abilitați și calități:
Interacțiunea cu clienții:
- capacitatea de a determina nevoile clienților și de a oferi soluții adecvate într-o manieră promptă și profesională;
- capacitatea de a intelege nevoia de actiune urgenta, angajament si calitate atunci cand se adreseaza nevoilor clientilor;
- capacitatea de a empatiza și de a prioritiza nevoile clienților;
- atenție meticuloasă la detalii;
- susținerea valorilor companiei și respectarea fiecărui client;
- emanarea de răbdare și stăpânire de sine cu fiecare client;
- capacitatea de a rezolva conflictele și de a stabili așteptări adecvate cu clienții.
Abilități de comunicare:
- capacitatea de a utiliza serviciile de telefon, email si chat ca mijloc de comunicare cu clientii;
- capacitatea de a înțelege în mod clar și de a răspunde în mod corespunzător problemelor pe care le prezintă clienții;
- capacitatea de a comunica în mod clar și concis cu clienții externi, precum și cu colegii și departamentele interne;
- capacitatea de a compune răspunsuri scrise corecte din punct de vedere gramatical și lămuritoare la problemele clientului;
- capacitatea de a documenta activitățile din conturile clienților cu atenție și în mod concis
- abilități de rezolvare a problemelor;
- capacitatea de a aborda problemele în mod logic și cu o judecată bună pentru a asigura rezultatul corespunzător pentru client;
- capacitatea de a lua decizii adecvate în numele clientului în mod rapid și eficient;
- dorința de a învăța în mod continuu;
- orientat către soluții și auto-motivat;
- capacitatea de a prioritiza în mod eficient timpul de lucru pentru a asigura eficiența.
Requirements
Calificări de bază:
- fluent italiană (scris și vorbit);
- internet - minim 5 Mbps viteză;
- spațiu de lucru dedicat acasă (fără zgomot de fond, întreruperi și distragere a atenției);
- experiență în gestionara interogărilor clienților, fie prin telefon, e-mail sau față în față;
- familiaritate dezvoltata in utilizarea platformelor de cumpărăturile online;
- trebuie să fie o persoană care învață rapid.
Offer
- full remote
- salariu net;
- sporuri pentru orele lucrate în zi de weekend;
- sporuri pentru orele lucrate în zile de sărbători legale;
- tichete de masă;
- rambursarea abonamentului de internet.
- tichete masa
Applications
Asteptam cu interes CV-ul, la adresele de mail afisate mai jos:
Afișați mai multe